kneesocks.blogg.se

Introduction

Kategori: Allmänt

Jaha då var man här igen, jag och bloggar går ju dock inte så bra så vi får se hur det här går... Hehehe
 
Vet faktiskt inte alls varför jag skapade en blogg. Jag var inne på några bloggar och fick ett sudden urge till att skapa en blogg..
 
Oh well, nu är den här men tyvärr kommer ju ingen läsa. Det kanske inte alls är "tyvärr" dock, det är väl mer bra eftersom denna blogg kommer bli så sjukt tråkig. 
 
Men okej, jag lär väl skriva om lite allt möjligt här. Allt från böcker och filmer/tv-serier till vad som händer i mitt liv. 
 
Kanske ska jag göra en liten beskrivning på mig själv? Jo det är nog bra. 
 
Mitt namn är Amanda, jag är fysiskt 18 år men mentalt är jag väl circa 10, men det gör inget. Jag bor i Stockholm, Sverige. Jag ska börja tvåan på MediaGymnasiet. Anledningen till att jag ska börja tvåan och inte trean till hösten (om 11 dagar Amanda) är för att jag förra året var utbytesstudent i Montana, USA. Om 6 dagar är det ett helt år sedan jag for över Atlanten för att träffa mina nya föräldrar och bröder. Jag kom hem för ungefär 2 månader sedan. 
 
 
Vet inte vad mer jag ska skriva så jag tänkte avsluta inlägget nu, adiós!
Oh look it's me! 
Kommentera inlägget här: