kneesocks.blogg.se

..

Kategori: Allmänt

Alltså jag förstår verkligen inte hur man bloggar, eller okej såklart jag förstår för det är ju inte så komplicerat, man skriver ett inlägg och någon läser det. Men mitt problem är att jag inte har en aning om vad det är jag ska skriva..
 
Jag älskar att läsa bloggar, jag läser minst fem per dag. Jag älskar att läsa vad andra gör under deras dagar. Men jag kan inte förstå hur någon kan tycka om att läsa om min vardag. Det känns som att jag inte gör något som är intressant och därför har jag intenågot att lägga upp.
 
Jag är dock också lat... Under dessa fyra dagar, som var mellan idag och senaste inlägget jag skrev, har jag varit i stan för att titta på Hoffmaistro, blivit fotograferad av en kompis, varit i stan igen bara för att, och sovit över hos en kompis. Har jag skrivit om detta? Nej.. I don't get it, varför skriver jag inget? Inte tar jag några bilder heller. Det är dock för att jag inte orkar springa omkring med min systemkamera och kameran på min mobil suger för att min mobil suger..
 
Ja det var det jag ville få off my chest this time, så vi hörs väl om ett tag igen...
Peace
En av bilderna Sofia tog på mig
Kommentera inlägget här: